услуги

Професионален домоуправител

» Професионален домоуправител
» Електронен касиер

Техническа поддръжка

» Осигуряване на устойчиво и висококачествено функциониране на сградите и съоръженията
» Профилактика и поддръжка на всички системи

Поддръжка на открити площи

» Снегопочистване
» Поддръжка на зелени площи
» Проектиране и изграждане на зелени площи
» Проектиране, изграждане и поддръжка на поливни системи

Управление на имоти

» Поддръжка и профилактика на сгради или комплекси, сградните съоръжения и инсталации по време на жизнения им цикъл

Строително-монтажни работи

» Реконструкция
» Ремонтни
» Довършителни работи

фасилити мениджмънт

Фасилити мениджмънтът обхваща всички дейности по поддръжката и управлението на непроизводствените активи на всяка една компания – почистване, безопасност, сградни инсталации, BMS системи, CAFM системи, телекомуникации, ОВК, енергийна ефективност, паркинг системи, пожарна безопасност и др. Фасилити мениджмънтът е този, който се грижи за осигуряването на комфортна среда на живущите или работещите в дадената сграда.

фасилитиТехнически обхват: почистване, фасадно почистване, снегопочистване, охрана, поддръжка на външни площи, озеленяване, поддръжка и обезпаразитяване на зелени площи, предсезонно обслужване, подръжна на асансьори и ескалатори, системи за контрол на достъпа и бариери, услуги по преместване, гаранционен мениджмънт, проектов мениджмънт, изготвяне на договори, управление на договорите, взаимоотношения с административни институции, осигуряване на нормалната работа на техническите съоръжения и инсталации, оптимизация на експлоатационните разходи и режимите на работа, проверки и инспекции съгласно нормативната уредба, оценка на текущото състояние на системите, енергийно ефективно обновяване на инсталациите
Нормативни инспекции: лабораторни проверки на вентилационни системи, наладка на вентилационни системи в съответствие с регламентите на работното място, техническа проверка на газови инсталации, техническа проверка на CO2 инсталации, лабораторен анализ на водата, заверка на противопожарни хидранти, профилактика на спринклерни инсталации, инспекция на противодимни системи, инспекция на системите за въздух под налягане, инспекция на противопожарни клапи
Мерки за повишаване на енергийната ефективност: преговори с доставчици на оборудване, изпълнение на енергоспестяващи мерки, имплементиране на система енергиен мениджмънт, енергиен мониторинг, въвеждане на решения за енергийна независимост

цени за "Професионален домоуправител"

пакет ИКОНОМИЧЕН

» Провеждане на общо събрание
» Създава, съхранява и поддържа книга на етажната собственост
» Написване на правилник за вътрешния ред и следене за неговото спазване
» Водене на протоколи от общото събрание
» Водене на цялaта документация, съгласно ЗУЕС
» Извършване на процедурата по вписване на ЕС в общинския регистър
» Планува, организира и възлага извършването на ремонти, реконструкции, преустройства и други дейности в сградата, както и отчети за изпълнението им

3,30 лв. / апартамент *

* цената е за сгради с над 15 самостоятелни обекта

5_40пакет СТАНДАРТ

» Провеждане на общо събрание
» Създава, съхранява и поддържа книга на етажната собственост
» Написване на правилник за вътрешния ред и следене за неговото спазване
» Водене на протоколи от общото събрание
» Водене на цялaта документация, съгласно ЗУЕС
» Извършване на процедурата по вписване на ЕС в общинския регистър
» Планува, организира и възлага извършването на ремонти, реконструкции, преустройства и други дейности в сградата, както и отчети за изпълнението им
» Събиране на определените от общото събрание такси за поддръжка на етажната собственост, ремонтни дейности и други такива, приети на общо събрание по предварително определен график
» Следене и заплащане в срок на месечните задължения на етажната собственост за комунални и други услуги
» Подмяна на изгорели осветителни тела (без включени консумативи)
» Изготвяне на ежемесечен отчет за направените разходи

5,40 лв. / апартамент *

* цената е за сгради с над 15 самостоятелни обекта

7_80пакет СТАНДАРТ +

» Провеждане на общо събрание
» Създава, съхранява и поддържа книга на етажната собственост
» Написване на правилник за вътрешния ред и следене за неговото спазване
» Водене на протоколи от общото събрание
» Водене на цялaта документация, съгласно ЗУЕС
» Извършване на процедурата по вписване на ЕС в общинския регистър
» Планува, организира и възлага извършването на ремонти, реконструкции, преустройства и други дейности в сградата, както и отчети за изпълнението им
» Събиране на определените от общото събрание такси за поддръжка на етажната собственост, ремонтни дейности и други такива, приети на общо събрание по предварително определен график
» Следене и заплащане в срок на месечните задължения на етажната собственост за комунални и други услуги
» Изготвяне на ежемесечен отчет за направените разходи
» Почистване на общи части и асансьор (веднъж седмично)
» Подмяна на изгорели осветителни тела (без включени консумативи)
» Почистване на прозорци в общите части (два пъти годишно)

7,80 лв. / апартамент *

* цената е за сгради с над 15 самостоятелни обекта

extraДОПЪЛНИТЕЛНИ услуги

» Почистване на общите части:
– веднъж седмично – 0,99 лв./обитател 
– два пъти седмично – 1,80 лв./обитател 
» Снегопочистване (индивидуална оферта)
» Обезпаразитяване  за вредители (индивидуална оферта)
» ЕЛ и ВиК
» Почистване на мазе и подпокривно пространство

Ако желаете друга услуга, която е извън посочените, моля изпозвайте формата за оферта

 

tw

fb

поискай оферта за:

1

административна сграда

2

комплекс

3

вход

често задавани въпроси

1.Какво е „професионален домоуправител” ?

Това е сравнително нова за страната ни услуга, която набира бързи темпове. Хората все повече си дават сметка, че не могат или не искат да се справят сами, а и не е необходимо – затова има професионалисти. Все по-актуално става търсенето на правилен подход към даден проблем, за да се съкрати времето за неговото решаване. Това се дължи на факта, че ежедневието ни е безкрайно забързано и е немислимо да губим сили и време, в правенето на неща, които не са в нашата компетенция. Съвсем на кратко, това е фирма, която се гриж за нуждите на даден имот, а те могат да бъдат изключително разнообразни. Едни кооперации търсят човек, който да ги представлява пред закона, други искат пълно обезпечение на сградата им, трети желаят да се възползват от безплатните програми за енергийна ефективност. Важно е да знаете, че за фирмите за професионална поддръжка на етажна собственост няма ограничения – те работят за Вас и Вашето спокойствие. След като прочетете повече за услугата „професионален домоуправител” ще се изненадате, колко от досадните ангажименти се поемат от тях. Още от първия месец, в който професионалист се грижи за реда в сградата, се наблюдават значителни промени, като начало в настроението на хората. Всички негативи от събирането на средства и постоянните разправии за това кой колко, кога и защо е дал пари остават в миналото – всяка събрана стотинка има предназначение и не може да бъде употребена без знанието или желанието на хората във входа. Задачата на професионалният домоуправител е да поеме изцяло инициативата във входа Ви, а от Ваша страна се изисква единствено да присъствате и да взимате решения на Общи събрания.

2.Какво е фасилити мениджмънт?

Фасилити мениджмънтът обхваща всички дейности по поддръжката и управлението на непроизводствените активи на всяка една компания – почистване, безопасност, сградни инсталации, BMS системи, CAFM системи, телекомуникации, ОВК, енергийна ефективност, паркинг системи, пожарна безопасност и др.
Фасилити мениджмънтът е този, който се грижи за осигуряването на комфортна среда на живущите или работещите в дадената сграда.

3.Как да направите избор?

Свържете се с нас!
След като вече сте проявили интерес към предлаганите от нас услуги, потърсете ни по най-удобния и предпочитан от Вас начин – телефон, имейл или чрез формата за контакт на сайта. Наш сътрудник с удоволствие ще отговори на Вашите въпроси.

Предварителна среща с наш представител
На предварителната среща, в удобен за Вас ден и час, наш представител ще се запознае с проблемите във Вашия вход. Ще получите от нас печатни материали и ще Ви представим подробно начина ни на работа.

Провеждане на Общо събрание
Нашият екип ще направи презентация пред Общото събрание на ЕС, след което заедно в диалог ще проведем дискусия във връзка с възникнали въпроси и проблеми на входа. След като извървим заедно трите стъпки, оставете на нас да заслужим доверието, което сте ни гласували!

4.Как мога да получа оферта?

За да получите пълна оферта, моля попълнете формата за оферта. В рамките на един работен ден ще получите пълна оферта за избраните от Вас услуги.

начини на плащане

CRM уеб базиран софтуер

Всеки наш абонат може да направи справка за наличните средства в касата на своя вход/сграда, да провери направените разходи, както и стойността на постъпилите средства. Във всеки един момент ще знаете къде е отишла всяка една стотинка от месечния Ви абонамент. Всеки абонат ще има онлайн достъп до всички протоколи, решения на общите събрания и всички документи, касаещи етажната собственост. Абонатен номер и парола се генерира при сключване на договор между Denova Home и Етажната собственост.   ВХОД В СИСТЕМАТА

контакти

1113 София
ул.Николай Хайтов 12
бизнес център „ИЗТОК“ ет. 1 офис 13
+359 894749757
home@denova.bg

*
*
*
Съобщението е изпратено успешно! Благодарим Ви.
Моля, попълнете полетата коректно! Виж маркираните полета горе, за да определи грешките.